Inspiratia vine creand

02Sep08

Am multe prietene pentru care am facut rochii si haine, am decis sa accept orice provocare de creatie vestimentara. Ma ajuta sa inteleg gusturile fetelor si ma imbogateste, si ca experienta si cu bucuria de a coase.

La un ceai, ele imi povestesc in linii mari cam ce si-ar dori si imaginatia mea incepe sa lucreze. La final ies lucruri minunate pentru care primesc mesaje fericite, zambete si imbratisari – aceasta este cea mai mare bucurie a mea.

Iata cateva din hainele facute pentru prietene si cliente:

O rochita cu pisica (pentru LIA)- am reeditat modelul pentru ca a fost foarte apreciata…

Si o bluza cu “buburuza” pe care am facut-o cadou Iuliei, vrummm, vrummmm….

Am facut muuult mai multe, dar nu am cules inca pozele, o sa mai adaug pe masura ce primesc pozele de la fete.

Puteti sa-mi scrieti si voi pentru a ne vedea la un ceai creativ 🙂

Adam si Eva izgoniti din Rai – idee, design si executie – premiate la petrecerea de Halloween

No Responses Yet to “Inspiratia vine creand”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

