Penultima suta de metri

23Dec08

In ultima vreme m-a coplesit  cald si frumos modul in care a reactionat lumea la aparitia mea. As vrea sa le multumesc tuturor si simt ca voi reusi prin creatiile mele sa aduc un zambet tuturor. Cel mai tare ii multumesc iubitului meu care este alaturi de mine si de toata nebunia mea cu creatia rochiilor. Cred foarte tare in iubire, rochiile mele se nasc dintr-o mare indragosteala si incurajez pe toata lumea sa creada in iubire – este cel mai suav si coplesitor de frumos sentiment.

Din pacate nu am pastrat poze cu ultimile rochite create, se pare ca nu pot sa tin pasul cu mine 🙂 in a le face, poza, posta pe blog.

O am doar pe Pisi KA.

In urmatorul meu post, ultimul pe acest an, am sa va spun povestea mea si a rochiilor Lala, merita sa petreceti pret de un ceai cu scortisoara, la caldura sarbatorilor si sa cititi o poveste nemaispusa 🙂

pisi-ka

Va pup si Craciun fericit!

Ecouri despre mine s-au mai auzit si pe:

http://rstyle-raluk.blogspot.com/

 

http://www.stilfeminin.ro/moda-si-frumusete/My-Grandmas-Backyard-editie-de-Craciun.html

 

http://magazinechic.blogspot.com/2008/12/lalastylewordpresscom-super-simpatica.html

Le multumesc cu drag!

2 Responses to “Penultima suta de metri”

  1. 1 Georgiana

    Imi place mult blogul tau, te pun in blogroll.
    Sarbatori fericite!

  2. Tot ce ai povestit aici se vede in fiecare rochie a ta si sunt sigura ca si acum posesoarea unei rochii create de tine o pretuiste ca pe o comoara! Si eu ma intreb cum de iti vin atatea idei si cum de le pui atat de frumos in practica (se vede ca esti o persoana calda si buna si fericita si pui asta in fiecare rochie)! In plus, pentru mine, este foarte importanta si executia si rochiile tale arata impecabil Sarbatori fericite si sper ca in curand sa pot cumpara si eu una dintre ele!
    P.S Multumesc din suflet pentru link!
    alice


Leave a Reply

