Sunday Cats at MNAC

22Jan09

 pisica4

pisica3

 

turcoaz-cat

aristocrata

yellow-cat1

Sunt printre ultimile pisicute pe care le fac, am readus ideea la viata pentru ca au fost foarte cerute, dar voi trece la lucruri serioase, la creatie.

Va astept duminica dupa pranz la MNAC (sus la bar) – ceaiul il dau eu! Data trecuta a iesit foarte tare, o imbinare frumoasa intre a discuta despre haine & arta si… party, pana la urma a iesit ceva inedit si vreau sa continuu a tine aceast Happy Sunday at MNAC. Concluzia a fost ca, din fericire, lumea a inceput sa sparaga clasicul si sa vrea ALTCEVA, alte haine, culori vii, intalniri inedite intre oameni care au ceva  in comun sau nu neaparat…

Eu personal vreau sa fiu altfel, cat mai aproape de ce sunt si de ce simt: vreau bucurie in hainele mele, vreau sa rada o rochie pe mine…

lady-dress

8 Responses to “Sunday Cats at MNAC”

  1. 1 Reka

    Rochita turcoaz e super tare!
    Ai face rochite si pentru persoane mai plinute? Ca dupa cum am observat rochitele tale cam cer o silueta impecabila.
    Ce materiale folosesti?

  2. Minunate lucruri faci, forma deosebita si totul cu un aer retro dar nu foarte, cu o imbinare placuta intre copilarie si eleganta adulta.Imi plac foarte mult.

  3. 3 Cris

    super frumoase rochitele :X

  4. 4 Noemi

    Buna!
    Sunt geniale rochitele!
    Le ai pe toate in stoc? Ai putea sa scrii te rog mult langa ele cat costa si daca sunt vandute sau nu?
    😀

    • 5 lalastyle

      Rochiile mele migreaza rapid de pe masa de creatie inspre fete, asa incat mi-ar fi greu sa scriu ce anume mai este pe stoc.
      Cel mai bine se pot comanda pe mail. Ele costa in jur de 200 ron.

  5. 6 mara

    buna,

    as dori sa ajung si eu duminica. poti sa ne spui o ora la care va fi adunarea? 🙂

  6. Weee, pisici! Adorabile, ca intotdeauna! 🙂

  7. 8 alexa

    cateva secunde de cand sunt pe blogul tau si m-am indragostit iremediabil!!!

    imi place fffff mult ultima rochita postat aici, lady-dress. O mai ai in stoc? pentru ca o vreau eu. 🙂


Leave a Reply

