Sa sfidam ano-timpurile

30Jan09

venetiana

pink-martini

nu-mi pasa ca e criza, iar a vorbi despre criza e ca si cum i-ai da crizei apa la moara 🙂

vreau soare, vreau veselie, vreau sa rad fara nici un stres… Vreau culoare!

Ma bucur ca traiesc in Romania si ca am sansa sa fac aici ceea ce-mi place. Sunt constienta si recunoscatoare ca pot sa fac asta doar cu ajutorul vostru.

De aceea va invit duminica la o infuzie de veselie si energie buna, sa discutam despre poezie, feminitate si culoare!

Duminica, la “LA SCENA” dupa ora 13.

flutur-pe-turcoaz flutur-pe-unt

turcoaz-cu-snur hypno-cat1

det_pretty 

Si cateva rochii noutati …handcrafted, cu catifea si dantela, inca nu sunt gata, revin cu poze mai pe seara.

Aaaaa, era sa uit: azi lansez si un blog numai cu impletituri http://impletituri.wordpress.com e foarte mic deocamdata, dar revin cu poze cu bolerouri si cu rochii crosetate – in curand!!

Va astept cu mare drag!

3 Responses to “Sa sfidam ano-timpurile”

  1. 1 shakti

    Rokitzele sunt super. As putea stii intre ce preturi se incadreaza?
    Mercic

  2. 2 chris81

    Buna
    Sunt superbe toate creatiile tale.Felicitari!
    Imi place mult salopeta maro.Imi poti spune te rog, ce pret are?
    Multumesc!

  3. 3 lorelai

    Minunate toate… am accesat si blogul cu impletituri – nu mai e. Niciodata?


Leave a Reply

