dintr-un ciot de suflet…

10Feb09

… va invit la targul MGB pe 14 si 15 februarie.

Am facut foarte multe rochii si am pus atat de mult suflet in ele incat eram cat pe ce sa raman fara el . Mi-a mai ramas un ciot din care sper sa-mi creasca altul la loc!

flyer_final

5 Responses to “dintr-un ciot de suflet…”

  1. 1 AMALIA

    Iti admir pasiunea transpusa in arta. Creatiile tale sunt pe “stilul” meu, si de aceea, dresc sa iti achizitionez cateva. Ma ajuti?

  2. 2 http://gangbangshopping.blogspot.com

    salut! ne place tare blogul tau si te-am adaugat in lista noastra:) ne-am pus multe articole noi pe blog si am facut si reduceri! take a look:

    http://gangbangshopping.blogspot.com

    aveti de unde alege:)

  3. your designs are are soo cute&lovely!

  4. Ah cat de rau imi pare ca n-am fost in oras weekend-ul ala :-s

  5. 5 Mihaaela

    Salut!Imi doresc neaparat rochite de la tine…un id de mess?cum pot lua legatura cu tine?


Leave a Reply

