oldies …news!

02Mar09

lalica

contess

pretty-cat1

pretty-cat2

12 Responses to “oldies …news!”

  1. Hei, eu nu gasesc nici un mail, nici un telefon pe aici…ma ajuti?

  2. 2 Roxie

    Buna Lala! E prima oara cand iti vizitez blog-ul si sunt mai mult decat surprinsa! Rochitele sunt superbe. Din pacate nu sunt din Bucuresti. Am inteles ca trimiti rochite si fetelor care nu sunt din capitala. As vrea sa cumparc cateva rochite de la tine. Ai putea de exemplu sa pui si niste preturi si marimi ca sa ma pot orienta?

    Multumesc mult! Esti o draguta si rochitele tale sunt pur si simplu adorabile! Mult succes in continuare!

  3. 3 ada

    la ce pret e prima si cea rosie???

  4. 4 IT

    Îmi plac foarte mult ceea ce faceţi. V-ar surprinde dacă aţi afla că există bărbaţi care doresc să îşi schimbe sexul doar pentru a purta rochiţele dvs?

  5. 5 Lo. Li. Ta.

    Ah ah ah o vreau pe cea de catifea 🙂 Cum ne intalnim? 😀

  6. 6 Crina

    Sunt superbe! Cum as putea sa achizitionez si eu 2,3,4,5..rochite?

  7. 7 Lucy

    Sunt dragute foc rochitele.Cea albastra e absolut divina!Daca poti sa-mi dai un mail cu preturi,ti-as fi recunoscatoare!:)

  8. 8 vintageyourself

    superbe rochite. m-ar interesa penultima si ultima. mai sunt pe stoc..ce marime si ce pret au? aa..si livrarea?:D multumesc.

  9. 9 deea

    buna!! imi plac foarte mult rokitele tale in special cea galbena cu floricica pe guler…as vrea sa cumpar…se poate sa ma ajuti si pe mine trimitandu-mi datele necesare intr-un mail?
    eu sunt din craiova si sper k imi poti trimite prin posta…
    astept raspuns…
    multumesc

  10. 10 teo

    😦 inca mai astept un raspuns:( Informatii despre rochitele 3 si 4 ?:(

    • 11 lalastyle

      Scuze, Teo, am fost in capcana timpului pana acum si nu am putut sa misc un deget. Sa stii ca toate rochitele din posturile mele anterioare sunt date. Dar iti poti alege ceva din ce voi posta pe viitor, sau poti veni la mine la atelier sa scotocesti printre zecile de rochii facute si care nu au fost pozate…
      Astept un semn pe mail ca sa-ti dau detalii despre locatia secreta a atelierului.
      Merci, o zi frumoasa!

  11. 12 cori

    as dori si eu adr ta sunt stramtorata de timp si scarbita de birocratie urmeaza sa ma casatoresc si sunt un pic mai plinuta drept pt care vanzatoarele se uita la mine ca la o ciudata , si cred ca norocul mi te-a scos in cale te rog din suflet sa ma ajuti .


Leave a Reply

