Sambata, dupa 11 la Carturesti

04Mar09

Vino la targul de handmade Breslo (sambata asta, adica pe 7 martie, la Carturesti – pe Magheru, orele 11 – 20), ia-ti o rochita Lala si …Haine sa visam!

contess23

alice

happy-ju

Detalii despre acest targ pe http://www.breslo.ro/

15 Responses to “Sambata, dupa 11 la Carturesti”

  1. 1 Ana

    Mi-ar placea la nebunie rochita asta, insa nu am inteles exact unde te gasesc. Poti sa-mi dai mai multe informatii?

  2. 2 Cristina

    Buna…imi plac la nebunie rochitele…intr-adevar te fac sa zambesti…te fac sa crezi k fiecare zi e o bucurie…de unde as putea achizitiona aceste modele?

  3. 3 Iulia

    la fel ca fetele? cum reusim sa dam si noi de tine pt achizitionarea rochitzelor?

  4. 4 irys

    Salut Lala, sper sa ne vedem la Targ in carturesti. Apropo, e intrarea libera? Wonderful stuff ai, deabia astept sa le vad pe viu!

  5. 5 Noemi

    ;)) si eu as vrea cam aceleasi lucruri.Ai putea te rog sa scrii in dreptul rochitelor care mai sunt disponibile, cam ce masura sunt si cat costa? 😀 Merci muult1

  6. iubita abia acum te-am descoperit!rochitele tale sunt superbe ca niste raze de soare printre lucrurile comerciale de azi…eu sunt un suflet de copil captiv intr-un trup de femeie iar rochitele tale imi amintesc de copilaria mea cu pisica si cainele meu drag..tovarasi de joaca.spune-mi te rog cat costa rochitele as vrea si eu cateva….karenina

  7. 7 Paula H

    suuuuuper!!! tocmai am descoperit blogul tau si e extraordinar….din pacate nu sunt din Bucuresti, dar as vrea si eu niste rochite….cum fac?….spor in toate….Paula

  8. 8 moi

    Hei,

    ai aparut in FEMEIA revista..la pag 34 un articol “KINGA FUNKY FASHION” cu tricotaje – ti-o dau prin alex, i-o voi lasa lui in tavita pentru tine.

    Succes! pup

  9. 9 ana

    imi plac foarte mult rochitele tale, au aroma copilariei.
    mi-ar place ca imbracata cu rochita ta sa stau in fata blocului, pe bordura sa mozolesc o acadea si sa joc elasticul cu fetele.

    imi plac pisicile, am 3 (poate cam multe) si ele sunt muzele mele atunci cand pictez, asa ca te inteleg perfect si nu cred ca sunt niciodata prea multe rochite cu pisici.

    pâna când ma abonez la o rochita iti urez succes!

  10. 10 Rox

    Imi plac foarte mult rochitele tale. Voiam sa te intreb daca faci si la comanda si pe masura. Si, desigur, cam care ar fi pretul. Multumesc.

  11. 11 Cosmina

    Buna am vazut rochiitele si pur si simplu m-am indragostit…vroiam sa te intreb cum as putea sa iau legatura cu tine ….ms frumos

  12. 12 sibelle

    nu pot sa cred!sunt incredibil de frumoase…..ma uit la rochite si nu imi vine sa cred.nu pot sa zic decat :”vreauuuuuuuuuuu si eu” imi vine sa le aleg pe toate….niste opere de arta
    te rog zi-mi cum pot lua legatura cu tine?

  13. 13 Mira

    desi se pare ca sunt doar inca una, nu pot sa nu te intreb despre Alice. O plecat deja la cineva? Si daca nu, cum pot face sa pun mana pe ea? in modul cel mai delicat cu putinta, bineinteles 😛

    • 14 lalastyle

      Buna Mira,
      Din pacate a sunat tonul ocupat pentru cele doua rochite pe care le placi… Dar vor urma si altele, poate mai cochete… Urmareste blogul si scrie-mi cand vezi ceva care iti place.

  14. 15 cori

    Buna nu stiu ce sa iti scriu dar , iti pot scrie ca e incredibil ce iti iese din maine , copilaria iti curge prin vene , lumea asta e gri si tu ii dai o pata de culoare .eu am o problema sunt in prag de maritis si toate imi merg aiurea caut o rochie acea rochie la care sa ma uit cu drag si peste 50 de ani te rog ajuta-ma .


Leave a Reply

