Meet Joe Frack

10Mar09

joe-frack

Joe Frack a fost detectivul personal al unei singure persoane de care era indragostit. Intr-o misiune speciala de urmarire a unei emisiuni la tv, arma i s-a descarcat chiar in piept. Dupa ce a pus-o in priza la incarcat, si-a pus o floare la rever ca sa mascheze rana hainei ce-i sangera cu ate rosu-purpuriu

Poate deveni detectivul personal al Oricui este dispus sa-l iubeasca asa cum e, contra sumei de 160 ron. Are masura Medie si se baga imediat pe sub pielea Oricui.

Glontul nu a patruns prin spate…

joe-fracks-back

Deocamdata se ascunde la mine, dar daca il cautati, scrieti-mi pe mail: ioana_diacu@yahoo.com !

Shhh… sa nu auda Nimeni.

(Nimeni e dusmanul lui de moarte!)

8 Responses to “Meet Joe Frack”

  1. 1 Sleepless

    Foarte smechera vesta! Cred ca e articolul meu preferat de pe site-ul tau 😀

  2. 2 irina

    m-am indragostit pe loc de vesta asta! este foarte foarte frumoasa!
    :X:X:X:X:X

  3. mie mi-a placut foarte tare titlul. cool!

  4. 4 g

    mie imi place culoarea, vesta nu e genul meu
    dar culoarea e superba

  5. 5 Urmuz

    În umbră se ascunde un ucigaş de clişee, îl cunosc, îi urmăresc de mult zîmbetul inconfundabil 🙂
    Multă sănătate, Ioana!

  6. 6 Gabi

    Buna! Am incercat sa-ti trimit un email cum ca imi doresc tare mult vestuta asta dar se pare ca nu a mers.Cum as putea sa intru in posesia ei?;;)
    P.S. imi plac la nebunie creatile tale!

  7. 7 loredana

    salut
    imi place mult blogul tau,de accea te.am adaugat la mine in lista.
    adauga.ma si tu te rog”:
    http://loredana-novotni-art.blogspot.com/

  8. 8 andrei cristiana

    buna…ma intereseaza si pe me vesta este foarte frumoasa cum as putea sa o achizitionez.ms


Leave a Reply

