Back in town

25Mar09

Hey, m-am reîntors la mine, în lumea rochiilor.

Am două invitaţii pentru voi: pe 5 aprilie, la Fabrica, are loc “Fabrica de Handmade”, voi fi acolo cu rochiile şi poveştile mele.

Dar, pînă atunci, rochiile vor curge în voaluri-voaluri pe acest post, rochii pe care le puteţi vedea duminica asta, în atelierul meu. Cine se lasă vrăjit/vrăjită/vrăjite de ele să îmi scrie pe mail, pentru că doar eu cunosc adresa secretă unde pot fi găsite.

Pentru provincie am să trimit rochiţele prin Fan Curier.

I. Otilia, 20 de ani, micuţă spre medie, piele catifelată. Se descurcă şi fără mîneci. Ştie să se poarte în societate. I se poate cere prietenia pe viaţă pentru 180 de roni.

otilia

II. Clara. Are personalitate şi lavalieră din dantelă neagră. Pare o rudă apropiată dintr-o viaţă anterioară îndepărtată. Dacă nu eşti atentă, îţi va intra sub piele şi, astfel, tu vei deveni rochia rochiei tale. Nu tu o vei purta, ci ea te va purta pe tine. Măsura S-M.

 

clara

det-clara

III. Elise. Este toată numai catifea, şi catifeaua e mai fină decît cafeaua de dimineaţă. Gîtul îi este înconjurat de un val de tul pictat. Înainte de a se naşte, vocalistul formaţiei The Cure i-a trimis Elisei o scrisoare, măsura S.

elize

IV. Mademoiselle. Este o rochie catifelată, aristocratică, lucru explicabil de vreme ce Mademoiselle este ultima nepoată a ultimului rege al Franţei. Are tul pictat chiar de mîinile ei, măsura M.

mademoisselle

Mademoiselle II

mademoisselle-2

V. Golden Cat. Şi-a luat numele de la pisica pe care o poartă cu ea peste tot. Visul ei de Golden Cat e să vadă Golden Gate. Bate, cu mustăţile, măsura S.


golden-cat

VI. Rochiţa Rock. Noaptea, din şifonier, e posibil să se audă tot felul de arii rock, fredonate de această rochiţă pe cît de graţioasă, pe atît de rebelă

rock

detaliu-rock

VII. Arabella

arabella

det-arabella

Arabella II

arabella-ii

Arabella III

arabella-iii

Ne vedem la tîrg!

fdhm1

7 Responses to “Back in town”

  1. 1 Dani

    hei! ti`am trimis un mail in legatura cu o “dorinta” de comanda. poate s`a pierdut, sau cine stie. lasa`mi un id sau ceva, chiar as vrea o rochita lala ;)) mersi

  2. O vreau si eu pe Arabella !

  3. 3 Monica Nicolae

    Buna,
    Vreau si eu sa cumpar Golden Cat.

  4. 4 Mira

    am asa o impresie ca eu si Elise ne vrem reciproc 😛

  5. 5 Mara

    Imi e putin rusine sa intreb, in primul rand din cauza ca nu stiu daca voi putea achizitiona rochia, dar totusi indraznesc de dragul prietenei mele care isi doreste mult o rochita rock…Care este pretul ei?
    In alta ordine de idei, mi-ar placea mult sa confectionez minunatii ca ale tale…Imi poti oferi cateva sfaturi pentru ca nu stiu de unde sa incep 🙂

  6. buna, stiu ca a trecut exact o luna de la postul asta, dar poti sa mai faci o rochita “golden cat” la comanda?

    poti sa imi scrii pe adresa de mail daca nu e prea mare deranjul

    Multumesc, Bogdana

  7. rochia Elise este MINUNATA!


Leave a Reply

