Tîrg la tîrg trage!

11Apr09

Duminica asta – pe 12 aprilie, mai exact – în Piaţa Lahovari, adică la Embassy, se va ţine un nou tîrg MGB.

Voi fi acolo cu rochiile mele şi cu…

Tantza

tantza

tantza-det

Şi, ca o datină dantelată a fiecărui tîrg, îmi cos rochia pe care o voi purta, de cu seară. La tîrguri port întotdeauna rochii proaspete, să fie clar.

La Tîrgul de Handmade de la Fabrica am purtat ceea ce se vede în poză:

img_4396

Vă aştept cu drag, desigur!

2 Responses to “Tîrg la tîrg trage!”

  1. 1 Cosmina

    Buna te rog sa-mi zici si mie cum as putea achizitiona o rochita(2,3) pur si simplu sunt superbe si acesta este stilul meu, ms mumos:*


Leave a Reply

