Mi-am făcut temele pentru tîrgul de mîine

15May09

… şi m-am pregătit pentru voi cu:

Năsturata (şi S, şi M)

Nasturata

det_Nasturata

Matilda (S)

Matilda

Francisca (şi S, şi M)

Francisca

Vă aşteptăm la Muzeul Ţăranului Român, de la ora 11 pînă pe la 19.

2 Responses to “Mi-am făcut temele pentru tîrgul de mîine”

  1. 1 Once upon a time...

    Super faine…felicitari…intotdeauna ai avut o latura artistica puternica… 😉

  2. 2 rosablu

    Ce frumoase sunt!!! 🙂 Imi place Francisca.


Leave a Reply

