Ultima scapa turma

12Aug09

Aceasta este ultima rochie Lala…

Emia

…din aceasta serie.

Pregatesc colectia de toamna 🙂 Mi-e foarte dor sa fac modele noi, sa ma joc si sa “inventez”!

Vacanta placuta!

11 Responses to “Ultima scapa turma”

  1. Frumoase rochitele tale! Ma tenteaza si pe mine ideea de a face rochite si nu numai. Deocamdata sunt modele pe hartie.

    • 2 lalastyle

      Foarte bine! Trebuie sa ai foarte multa rabdare si ambitie. Nu te descuraja daca nu-ti iese din prima. Eu mai am si acum 3 saci plini cu “ciorne”, adica rochii incepute si …esuate 🙂

  2. Multumesc pentru incurajare!

  3. 4 Kik

    Cat costa oare? :D:D:D:D
    Poa’ sa’mi rasp careva?:D::DD::

    • 5 lalastyle

      Vara asta toate rochiile costa 150 ron. “Ultima” rochita e masura 40.

  4. 6 iulia anastasia

    bravo, Ioana mica

  5. 7 Andreea

    Buna!

    Ti-am descoperit site-ul si ti-am admirat munca!

    Nu stiu daca faci cumva si rochite la comanda……dar se apropie ziua mea si tare mi-ar placea sa port una din creatiile tale! Si ceea care ai facut-o acum e faina, insa mie mi-ar trebui masura 38 cred…….

    Merci mult,

  6. draguta, tine-o tot asa…

  7. 9 Alina

    De mult incerc sa te gasesc undeva. Magazinul Giulia este pe Str. Iancului sau pe Sos. Iancului? Ai vreun atelier unde te pot gasi? Ador rochiile tale, sunt numai bune de citit povesti in fata elevilor mei…
    Numai bine,
    Alina

  8. haide cu rochitele de toamna sa le punem la capitolul luneee

  9. pt alina: rochitele lala sunt acum la lunadepecer, calea victoriei 101, in gang


Leave a Reply

