Stay tunned

29Mar10

after Easter new stuff will be released…

Happy Bunny-Bunny!

6 Responses to “Stay tunned”

  1. Buna,

    Mi se par fantastice rochiile tale. Si eu sint o purtatoare de rochii convinsa, dar este din ce in ce mai greu sa gasesti rochii prin magazine la noi, acum cind se poarta numai blugi.
    Unde pot gasi creatiile tale?
    Merci

    • 2 lalastyle

      Andreea, toate rochiile făcute pană acum s-au dat. Am inceput o noua serie, dar inca nu sunt gata. Le voi posta pe blog si vor putea fi comandate si primite acasa.
      Merci pentru aprecieri!!

  2. Pai…si daca nici una nu e masura mea? Eu am 1.70 si 68 de kg..

    • 4 lalastyle

      O întrebare foarte bună. Rochiile mele sunt masura 36 sau 38, însa unele modele pot fi purtate si de persoanele care poartă 40. O să încerc să-mi extind aria de acoperire, dar nu promit…

  3. hello lala
    te urmaresc cu mare drag din prima zi in care te-am descoperit si imi place la nebunie tot ce scrii si ce faci!de cate ori intru pe blog ma simt ca ”alice in tara minunilor”.si cel mai frumos sentiment este ca atunci cand citesc ce scrii simt ca sunt gandurile mele.nu vreau sa crezi ca te copiez pt ca nu as putea dar in mod sigur esti inspiratie pt mine si te voi urmari cu drag asteptand rochite noi!cat despre ”creatia” ta este cu adevarat cea mai reusita si din acest punct de vedere sper sa reusesc sa te copiez :))

    • 6 lalastyle

      Mă bucur când aud așa ceva. Copiați-mă că nu mă supăr, ba din contră.


Leave a Reply

