Rochia zilei. 1.

30Mar10

 Cum stătem eu așa, plină de scrupule, că să nu fac din ăsta un blog personal, că să nu pun decât rochiile mele, și alte d-astea, mi-am zis azi: bull-shit! Ia să arăt și lumii ce îmi place mie.

 Și cum eu iubesc rochiile, o să încerc să postez câte o rochie preferată pe zi. Când vor fi gata rochiile Lala, am să vă anunț, o să vă dați seama și singuri. 

Până atunci:

O rochie Miu Miu purtată de Tavi, un geniu în fashion – părerea mea – la numai ..16 ani, maxim! Blogul ei

Scotocind azi prin folderele mele mai vechi, am găsit câteva rochii Miu Miu care mi-au bântuit visele acum ceva vreme:

4 Responses to “Rochia zilei. 1.”

  1. Tavi is 13!!!! chiar

  2. 3 adina olivia hutanu

    ultimele 3 fotografii contin anatomii anorexice dezgustatoare! oricat de frumoase ar fi rochiile, e ingrozitor sa fie expuse pe asemenea corpuri umane, care acum 60 de ani erau imaginea lagarelor naziste! mi se face parul maciuca! hidoasa alaturare intre rochii si schelete!

    • 4 lalastyle

      măi, sincer, nici n-am observat corpurile. M-am uitat doar la rochii, e tot ce mă interesează.


Leave a Reply

