Rochia zilei. 13.

21Apr10

Îmi place Vera Wang. Mai precis colecția asta a ei. Nu știu pe care să o aleg pentru “rochia zilei” de azi, am ales-o la întâmplare pe asta

pentru că-mi atrage privirea ca un magnet de câte ori mă uit pe pagina aia.

2 Responses to “Rochia zilei. 13.”

  1. Tocmai m-am intors din Italia. Sint cam trista: nu am vazut absolut nici o fata in rochie. De fapt, nu am vazut nici o femeie tinara care sa nu poarte blugi sau pantaloni. Absolut toate tinerele erau in blugi, ingrozitor.

    • 2 lalastyle

      Raluca, nici p-aici nu e foarte diferit. De asta tot insist cu “rochia zilei”, poate le prinde pofta pe femei să poarte rochii.


Leave a Reply

