Rochia zilei. 24.

12May10

în rochia de azi ne-am băgat picioru’

și nu numai

am uitat să vă zic că în nici o poză nu am folosit photoshopu’, toate sunt live, așa, ca happening, cum ar zice cineva drag mie.

7 Responses to “Rochia zilei. 24.”

  1. 1 Poemix

    Haha, foarte bine, copii, foarte bine, să treceţi pe la casierie!

  2. 2 lalastyle

    iar ne păcălești și găsim închis…

  3. 3 serban

    foarte foarte frumos! bravo:)

  4. 5 serban

    mi se spune capucin. ma rog as vrea eu:))
    cred ca harms are spasme acum

  5. 7 serban

    faptul ca harms are spasme in sinea lui acum ca noi vorbim de el?:))

    spasme au si babele alea care cad de la etaj una peste alta din povestirile lui:)


Leave a Reply

