Rochie Lala. 1.

13Jun10

După o absență seculară ce a durat aproape un an, deschid o sesiune de shopping online cu rochia Hellen.

între timp mi-am găsit și manechinu’

Rochia este măsura 38, ia linia

corpulu și taie genunchiul în două 

Dacă o doriți, să-mi scrieți pe mail la ioana_diacu@yahoo.com. 

PS: cărțile nu sunt de vânzare.

7 Responses to “Rochie Lala. 1.”

  1. 1 Maria

    Wow, da’ stiu ca ai marit preturile…..!

    • 2 lalastyle

      prețurile astea nu sînt mărite, cele de dinainte erau micșorate…
      cu 150 – 200 ron poți cumpăra rochii de oriunde, dar sunt rochii DE SERIE. Eu fac rochii unicat, lucrez destul de mult la ele (de exemplu la rochia aceasta am lucrat peste 10 ore, nasturii de pe ea sunt îmbrăcați manual) și, dincolo de muncă, este vorba despre idee, despre conceptul unei rochii.
      Apoi, altfel prețuiești o rochie pe care ai dat 150 ron, în comparație cu una pe care dai 4oo.
      Sincer, mă săturasem să mă întrebe unele fete de ce sunt așa de ieftine…
      Și încă ceva: mama și-a cumpărat de curând o rochie pe care a dat 250 (salariul ei este doar de trei ori mai mare decât suma asta…)
      În concluzie, acesta este prețul corect pentru o rochie gândită și muncită.

  2. 3 Maria

    Te inteleg perfect, asa e.Asta era doar frustrarea mea ca acum nu imi mai permit asa o rochie.

    • 4 lalastyle

      când apare și rochia de care te îndragostești, da-mi un semn pe mail.

  3. 5 Maria

    Ok:)

  4. 6 lilica

    Ai dreptate Ioana!Rochitele tale merita toti banii..sunt deosebite si sincer nu am mai vazut ceva macar asemanator nicaieri.Stiu rochii de serie care costa cel putin atat si nu-si merita nici pe departe banii!
    Spor la “creat” si abia astept sa vad ce vei lucra in continuare!


Leave a Reply

