Rochie Lalea. 3.

18Jun10

pe aceiași paletă coloristică mai avem și o rochie cu lalea

măsura 36, cu o palmă deasupra genunchiului

Am uitat să vă spun că, gata, am reînceput să fac rochii full time. Suntem aproape, în București, chiar în centru. Pentru rochii faine, acum știți la cine să apelați.

cu căldura,

pa pa!

3 Responses to “Rochie Lalea. 3.”

  1. Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa 🙂

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    titlu : Moda in top
    adresa : http://modaintop.blogspot.com/

    Numa bine 🙂

    • 2 lalastyle

      merci că m-ați avut în vedere, dar nu fac link exchange. În lista mea de linkuri am numai prieteni, sau oameni care-mi plac mie cel mai mult, aleși pe sprânceană.

  2. 3 Cristina

    Sunt incredibile rochitele tale:) Cred ca le-as vrea pe toate 🙂 Abia astept sa vad cu ce idei mai vii 🙂


Leave a Reply

