Prima prezentare Lala

01Jul10

Sâmbătă, pe la ora 19, când se mai liniștește zumzetul târgului, o să am prima prezentare Lala. Inspirată de fetița mea Adora, căreia îi și dedic această mini-colecție, am cusut de mi-au ieșit rochii din cap. Sunt câteva rochii colorate ce au ca laitmotiv …o floare. Totul a început, evident, de la Adora…Dar povestea am să vi-o spun la târg.

Am încercat să pozez câteva modele, așa, ca un sneek preview, dar în realitate rochiile arată muuult mai bine. Și sunt mult mai multe decăt cele postate.

Rochiile se pot cumpăra, sau se pot comanda pe măsurile voastre.

Vila Rodizio, unde se ține târgul, arată foarte bine, este undeva pe la Grădina Icoanei, pe I.L. Caragiale la numarul 32. Intrarea arată cam așa:

Îmi propusesem să nu mai particip la târguri, dar acum va fi un eveniment mai special ce marchează revenirea mea în lumea rochiilor.

Așa că vă aștept cu drag!

One Response to “Prima prezentare Lala”

  1. 1 Una

    vai, asta verzulina (a 5-a) mi s-a lipit de suflet rrrrrrrau. as putea s-o am?
    felicitari pentru toate 🙂


Leave a Reply

