Rochii de toamnă

11Nov11

Rochiile mele se găsesc la Clandestino (magazin aflat în Piaţa Latină) sau se pot comanda dacă îmi scrieţi pe mail: ioana_diacu@yahoo.com. ROCHIILE COMANDATE PE MAIL AU PRETUL REDUS LA 200 RON SI EXPEDIEREA LOR ESTE GRATUITA. 

Dacă vă place o rochie din cele postate curând, dar nu este măsura voastră, se poate face pe comandă dacă îmi scrieţi.

1. Familia Pisicopescu – o puteţi găsi mâine, 12 noiembrie, la “Talcioc urban”, iar banii din vânzarea ei vor merge la Bibi. Este măsura 38-40, din stofă căptuşită cu bumbac şi costă 200 RON.

2. Rochiţă de toamna, măsura 36-38, din in gros, se află la Clandestino la 250 RON

3. Rochie cu flori, din in gros, culoarea este vişiniu – cărămiziu, măsura 36, 250 RON la Clandestino.


Cum vă spuneam, mâine este târgul Talcioc Urban cu strângere de fonduri pentru Bibi. Ne vedem acolo!

2 Responses to “Rochii de toamnă”

  1. Buna, vreau si eu o roche pisiceasca, dar cu maneci, se poate face?

    • 2 lalastyle

      Se poate, dar din alt material decât stofa din care e făcută rochia. Eu am grijă să potrivesc materialul de mâneci cu rochia. Scrie-mi pe mail măsurile şi-ţi fac o familie Pisicopescu numai bună de luat acasă 🙂


Leave a Reply

